Fortsätt till huvudinnehåll

Aktieinköp v. 48

Fredag kväll, vilket innebär att en ny börsvecka snart är i mål. Börserna i USA och Kanada är öppna några timmar till. Under den gångna veckan, v. 48, har jag gjort inköp av aktier i följande bolag, för att öka mina framtida utdelningsinkomster:


  • Ares Capital Corp
  • Triplepoint Venture Growth BDC Corp
  • AMSC ASA
  • K2A Knaust & Andersson Pref
  • Corem Propery Group D
  • Peab B
  • Clas Ohlson B
  • CIbus Nordic Real Estate
  • Tele2 B
  • Bure Equity
  • SBB D
  • Swedbank A
  • Intrum
  • Telenor
  • Bilia A
  • Avanza Bank Holding
  • Horizon Technology Finance Corp
  • Gladstone Investment Corp
  • Canadian Imperial Bank of Commerce
  • SKF B
  • Öresund
  • Telia Company
  • Fastpartner D
  • Sandvik 
  • NCC B
  • Latour B
  • Svolder B



OBS! Ovan är bara en en lista över mina inköp och således inga rekommendationer. Gör alltid din egen analys!


/InkomstInvesteraren 




Kommentarer

Populära inlägg

10 000 kr i utdelningar 2023

Utdelningar i april: 15 000 kr

Min sparkvot och mitt månadssparande (undvik livsstilsinflation)

Utdelningshöjningar och sänkningar - snart 10 000 kr i utdelningar under en månad

100 000 kr i utdelningar!

Har redan slagit 2021 års utdelningar

De 10 bästa utdelningsaktierna 2022